close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הוטליה: אתר המלונות החדש של ישראל

מערכת שורשיב תמוז, תשפב11/07/2022

באתר המלונות החדש של ישראל – הוטליה, תוכלו למצוא את כל המידע החשוב בעת הזמנת מלון בארץ הקודש

תגיות:
צילום: DEPOSITPHOTOS
בשנה האחרונה, קם לו אתר חדר אשר שם לעצמו כמטרה לבדוק את המלונות המובילים בישראל על מנת לספק מידע מפורט לכל מי שמעוניין לקבל מידע אמיתי, רלוונטי, עדכני וחשוב, לפני הזמנת חופשה בארץ. אם אתם עדיין לא מכירים את אתר המלונות הוטליה, זה הזמן להכיר.

איזה מידע ניתן למצוא באתר הוטליה?
באתר תוכלו למצוא פירוט אודות מחירים של בתי מלון בישראל, מידע על בריכות השחייה בכל מלון ומלון, מתחמי הספא, איכות השירות של צוות המלון, רמת האוכל ובאופן כללי ביקורות והמלצות של אורחים אשר ביקרו במקום.

חלוקה נוחה לפי אזורי הארץ
באתר המלונות הוטליה, תוכלו לבחור מלון לפי אזור מסוים בארץ, כך שאם חשקה נפשכם להזמין חופשה מפנקת באזור הצפון, תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי איתור המלונות המומלצים באזור זה. ניתן למצוא מידע על מלונות בדרום הארץ (כולל מלונות באילת) באזור המרכז, בצפון וגם בערים מרכזיות כמו הרצליה, נתניה, חיפה, אשקלון ואשדוד.

מידע על מלונות לזוגות וגם למשפחות
בין אם אתם מחפשים מלון אשר מתאים לזוגות ובין אם ברצונכם להגיע לחופשה רומנטית ומפנקת עם בן או בת הזוג, בהוטליה תוכלו למצוא המון מידע על המלונות הכי שווים בארץ כאשר בחלקם יש פעילויות ייעודיות לילדים כמו חדרי יצירה, הפעלות בבריכה, מגלשות מים וכדומה ובאחרים תמצאו דווקא מתחמי ספא מפנקים המתאימים מאוד לזוגות וגם חדרי יין, בריכות פרטיות וכדומה.



חוסכים עלויות באמצעות הוטליה
מאחר ואתר הוטליה עוזר גם להשוות מחירים בין בתי המלון השונים, תוכלו לדעת כי המחיר של המלון יהיה אטרקטיבי למדי בעת ההזמנה. לרוב, האתר יפנה אתכם למספר אתרים שונים אשר בהם אפשר להזמין את החופשה, כולל האתר הרשמי של המלון, אתר ההזמנות בוקינג ואתרים נוספים כמו גוליבר, אשת טורס וכדומה. לא משנה אם תבחרו במלון יוקרתי או במלון זול, תמיד חשוב לבדוק את המחירים במספר אתרים שונים מאחר ולא פעם תוכלו לראות הפרשים ופערים בעלויות בעבור חדר זהה במלון מסוים.

מלונות יוקרתיים לצד מלונות זולים
באתר ישנה סקירה אודות מלונות בכל רמות המחיר וזה כולל מלונות פשוטים, קטנים ואינטימיים וגם מלונות גדולים, מפוארים ויוקרתיים. כך כל אחד אשר מחפש מלון לחופשה הבאה שלו, יוכל למצוא את מבוקשו במקום אחד.

אגב, האתר מספק גם מידע מדויק ותשובות לשאלות ספציפיות כמו האם במלון מסוים יש בית כנסת, האם מלון כזה או אחר מאפשר כניסה עם בעלי חיים, האם מותר לעשן בשטחים הציבוריים של המלון או בחדריו וגם מה זמני הצ'ק אין והצ'ק אאוט במלונות.

לסיכום, באתר המלונות החדש של ישראל – הוטליה, תוכלו למצוא את כל המידע החשוב בעת הזמנת מלון בארץ הקודש. האתר נוח לשימוש ומרכז מידע אשר לא תמיד נוכל למצוא באתרים אחרים. כדאי להיעזר בו כאשר מזמינים חופשה על מנת להגיע מוכנים יותר וגם בשביל לחסוך במחיר המלון.
הוסף תגובה
צילום: DEPOSITPHOTOS
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה